duminică, 13 decembrie 2009

Am inceput sa impodobim si noi cate un pic. Am facut o stea din fanul iepurilor, atat de frumos mirositor, cu conuri de brad si stelute din paie. Nu ca am facut-o eu, dar... e chiar deosebita (si sunt asa modesta... ha!ha!ha!). Sunt curioasa cat va rezista. A trebuit sa insist mult si sa trec peste obtinerea "aprobarilor" pentru expunere, tocmai pe motiv ca "o vor fura imediat". "Las' s-o fure!", am zis. Fac alta, si alta, pana or avea toti pe la casele lor stele de fan si atunci voi face alta din brad si... ce-o fi, o fi. Azi, maine fac oricum inca una pentru usa de la intrare, ca mi-a mai venit o idee pentru un alt model si uite cum voi avea rezerva pregatita.

.................

Sunt tare contradictorii starile mele. Mai ca m-as bucura din toate "impodobirile" astea, mai ca imi vine sa plang din lipsa de alte "impodobiri". E asa un amestec de fan, brad, lemn si noroi ca abia se mai vede funda rosie de catifea pe care nu uit niciodata sa o pun, cu multa dragoste, la poarta, la usa, pe masa, acolo unde intra si ies venele si arterele in inima asta prea mare pentru atata lipsa de...

Ganduri de sarbatori...

.....

Azi draga mea sora e asa fericita, poate mai fericita ca niciodata. Nu pot fi cu ea si nu cred ca prin telefon sau mail fericirea ar putea fi contagioasa. Cat m-as mai imbolnavi!!! Sa-i ajute Dumnezeu sa nu se vindece niciodata si sa transmita si generatiilor viitoare dragostea adevarata, cu care inaintasii nostri erau invatati. De la o vreme, de la niste vremuri incoace... prea se transforma totul si nu mai e nimic cum a fost candva.

Ma duc sa ma uit la pozele fericitilor mei din alte timpuri.

Ma duc sa mai impodobesc ceva p'aci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu