miercuri, 17 februarie 2010

Atunci cand "analizez" e cam rau. Atunci cand caut "ce as vrea sa gasesc", nu stiu cum se face ca dau peste... altceva. Atunci cand un strop de bucurie ar vrea sa creasca, pica o alta tristete (mica, mare... mai conteaza). Iar cand peste " praful de stele magic" (un fel de chiciura dansand in aerul rece al diminetii sub reflectoarele strazii), aratat cu degetul inghetat de mica mea Stea, iar vine un nor de fum de departe, ziua ramane cu nori si magia se destrama. Asta tine tot de o oarecare "analiza" (se cheama interpretare) proasta, proasta rau. Probabil ca numai batranetile ma vor lecui. Momentan sunt tanara, cu o minte "prea" agera uneori si cu un suflet PRAF, zbatandu-se sa inoate la suprafata, dar bagat iar si iar sub ape tulburi (cu sanse insa garantate de refacere).
Mai bine astept zilele cu Soare (cand o vrea el sa apara) si ghioceii.
P.S. Azi Ruxi-prietena florilor si a noastra- mi-a oferit primii ghiocei de anul asta. Ii voi duce Martei. Ii vazusem, ii mangaiasem si ii mirosisem si eu la baiatul care-i vindea jos, la intrarea in cladire, dar... "mai astept putin", am zis in gandul meu... Multumim mult, Ruxi! Abia astept sa-ti aduc si eu din gradina mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu