marți, 8 iunie 2010

Eu sunt foarte FERICITA!! Sunt fericita, ceea ce va doresc si voua. De fapt va doresc voua sa fiti fericiti, ceea ce mi-as dori si mie. Dar... , daca ma gandesc bine, de ce sa-mi doresc sa fiu fericita, daca sunt asa de fericita?! Nu, nu-mi mai doresc sa fiu fericita! Imi doresc sa va stiu pe voi toti fericiti. Daca voi sunteti fericiti, sunt si eu. Nu, de fapt, daca voi sunteti fericiti, nici nu mai e nevoie sa fiu si eu fericita.

VOI SUNTETI MULT MAI IMPORTANTI!!!

Eu..., am fost si eu candva importanta. Acum e randul vostru. Si voi mai fi si ... altcandva importanta. Voi veti fi insa mereu importanti. Importanti pentru mine, importanti pentru El.
Doar pentru voi toti ma mai rog lui Dumnezeu. Pentru mine nu am de ce sa ma mai rog. Eu sunt fericita ca ma pot ruga Lui pentru voi. Si mai sunt fericita si pentru ca am fost candva importanta si pentru ca voi mai fi ... candva.

ASTA-I FERICIREA MEA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu