marți, 20 iulie 2010

Dupa asemenea aberatii scrise ieri, recitite azi si uitate maine, ar fi cazul sa iau o gura de aer. "Ingineria" sufoca uneori... Nu inteleg nici eu cum de ma automutilez asa cu drag uneori, inginerindu-ma. Paradoxal, chiar imi face placere.
Sufletul meu vrea acum altceva, ceva tare departe de stiintele exacte. Sufletul meu vrea macar un pic de poezie.
D'aia ma voi duce degraba la aer, la soare, la ... o inghetata ;) .
Vine careva?
Ha! Ha! Mi-a tunat un gand haios:
Cum ar fi ca intr-o zi, la o ora stabilita foarte exact, toti oamenii sa iasa pe strazi, in parcuri, pe campii la o inghetata?! Tare misto!!! Aaaa, unii vor bere? Bine, fie si bere. S-or intelege ei intre ei - mancatorii de inghetata cu bautorii de bere. Soare sa fie!!!
A zis cineva ca BAT CAMPII?
Asa o fi... Caldura, domnule, caldura asta e de vina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu